27. mar. 2007

Čik ali avto?

Prepričanje, da si lahko namesto dolgoletnega kajenja privoščite dosti lepih stvari, kot recimo zelo dober avto, je včasih malo nepravilno. Kaditi ali ne kaditi je zdaj vprašanje. Stvar je zelo relativna. Kadilci imajo določena prepričanja, kot tudi nekadilci. Slišal sem, kako se določeni ljudje odvajajo kajenja. Vsak dan namesto cigaret vržejo denar v steklenico ali poseben prostor. Najprej bodo ugotovili koliko jim to znese na mesec. Povprečnemu kadilcu po moji presoji bi moralo znesti tam nekje 50€, vendar so tu tudi ekstremi. Če nekdo skadi 2 škatli na dan (omfg!), mu na mesec nanese za 150€, kar je denar, ki se ga da ogromno prihranit. Tukaj se seveda pojavi vprašanje št.2: Ali se bo denar dejansko prihranil. Na tej točki ljudje mislijo v stilu: "Saj zdaj več ne kadim, bom pa zapravil ta denar za --> nepomemben luksuz). Denar kar izplahti, imate sicer novo frizuro vsak teden, nove kremice za obraz, malo več piva čez dan, nepomembne bedarije i.p.d.. Najboljše je da se vam po vsem tem zahoče še cigaret. Potem ste zgubili dvakrat več kot je vse vredno.

Torej, če se pogovarjamo o prenehanju kajenja - enim to dejansko uspe. Nisem pa še srečal človeka, ki bi mi pokazal Mercedeza in mi rekel: "To pa je 30 let ne-kajenja." Mislim da taka stvar ne obstaja. Moj zaključek: Kajenje je odvisnost. Zapravljanje je odvisnost. Odvisnosti se zlahka menjujejoin nadomeščajo. Kadi iz zadovoljstva, ne meči se ven in ne kadi prekomerno. Na nek način čcigaret zadošča tudi temu, da ob stalni prisotnosti zmanjša stroške za druge bedarije.

Ni komentarjev: